انتشار : شنبه, ۰۱ اسفند ۱۳۹۴

تیترهای موسیقی مطبوعات کشور

به اشتراک گذاشتن

روزنامه ایران : شامگاه چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ اجرای موسیقی به روی صحنه رفتند ، سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر در ایستگاه پایانی

سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر با اجرای برنامه‌ها در ژانرهای مختلف موسیقی به ایستگاه آخر رسید. این اجرا‌ها در طول روزهای جشنواره و در سالن‌های مختلف تهران توانست رضایتمندی بسیاری از هنرمندان و مخاطبان موسیقی را در بزرگترین فستیوال فجر به‌دست بیاورد؛ در واقع می‌توان گفت جدول جشنواره سی و یکم نسبت به سال‌های گذشته از وزنه بالایی برخوردار بوده است. به گزارش «ایران»، در شامگاه چهارشنبه و پنجشنبه، ۱۴ اجرای موسیقی در قالب سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه رفتند.
شادمانه‌های کامکارها به روی صحنه رفت

چهارشنبه ۲۸ بهمن ماه گروه کامکارها در تازه ترین کنسرت خود با عنوان «شادمانه ها» بعد از مدت‌ها در تهران و در برج میلاد به روی صحنه رفتند. اعضای گروه کامکارها که حضور پر رنگی در دیگر روزهای جشنواره داشتند در این برنامه که در دو بخش فارسی و کردی برگزار شد مثل اجراهای گذشته توانستند اجرای موفقی را به مخاطبان ارائه بدهند.

عاشقانه پاپ در سالن میلاد

در بخش موسیقی پاپ نیز احسان خواجه امیری و محسن یگانه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان مخاطبان خود بودند.

احسان خواجه امیری در این کنسرت قطعاتی چون «پاییز»، «نابرده رنج»، «دریا»، «این حقم نیست»،«بغض»،«هراس»و… از آلبوم «عاشقانه‌ها» و «پاییز، تنهایی» به اجرا در آمد. محسن یگانه دیگر خواننده پر طرفدار موسیقی پاپ که چند سالی‌است جایگاه ثابتی در جشنواره موسیقی دارد مانند دیگر اجراهای خود قطعات خاطره‌انگیز و ریتمکی را به مخاطبان تقدیم کرد.

اجرای موسیقی تلفیقی در تالار وحدت

تالار وحدت نیز در سانس نخست، میزبان دو گروه موسیقی «بلکه سیسکو» از کشور آفریقایی «مالی» و گروه «کوبه ای» بود.
گروه «بلکه سیسکو» با پوششی بسیار ساده و‌سازی بسیار عجیب روی صحنه آمد؛ سیسکو نوازنده توانمند ساز «کورا» با مهارت زیادی که در نواختن این ساز دارد، توانست چند قطعه را بدون آنکه نتی در مقابلش داشته باشد، به بهترین شکل بنوازد و البته مورد تشویق مخاطبان هم قرار گرفت. گروه مازرون از مازندران در بخش نواحی نیز در فرهنگسرای نیاوران اجرای برنامه داشت.

موسیقی فلامنکو پایتخت نشینان را به وجد آورد

پنجشنبه ۲۹ بهمن ماه نیز کنسرت سهراب پورناظری با همراهی آنتونیو ری، اهل مادرید نیز در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
در ابتدای این اجرا، پورناظری در سخنانی گفت: امسال برخلاف سال‌های گذشته، برای خودم فستیوال پربارتری بوده است و حضور هنرمندان شاخص و اتفاق‌های خوب جشنواره را هیجان‌انگیز کرده بود. علی مرادخانی، معاون هنری وزیر فرهنگ و هنرمندان فرهاد اصلانی، کیخسرو پورناظری از میهمانان این برنامه بودند.

شادیانه‌های رستاک

گروه موسیقی «رستاک» نیز با قطعاتی از موسیقی‌های جنوبی، گیلکی، کردی، لری، آذری و شیرازی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی با مخاطبانش دیدار کرد؛ این در حالی بود که ناصر وحدتی (هنرمند پیشکسوت موسیقی گیلان) اعضای گروه «رستاک» را همراهی کرد.
ارکستر موسیقی ملی به رهبری فرهاد فخرالدینی
ارکستر موسیقی ملی به رهبری فرهاد فخرالدینی در دومین کنسرت خود در چارچوب برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر از توفیق باکیمانف و آقا وردی پاشایف دو هنرمند پیشکسوت موسیقی ملی کشور آذربایجان قدردانی کرد.

اجرا‌های آخر

در آخرین روز سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر نیز هشت اجرای موسیقی به روی صحنه رفتند. گروه «چارتار» با دو اجرا در ساعت‌های ۱۸:۱۵ و ۲۱ در برج میلاد،گروه سون و بابک جهانبخش در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران، دو اجرای مشترک از اکبر خمیسوخان و اردوان کامکار در تالار وحدت و همچنین قوالی‌خانی «فیض علی فیض» در همین تالار، اجرای دوئت راک زهی توسط گروه «بارتولومی بیتمن» از اتریش در تالار رودکی و آخرین میهمان استانی سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر، گروه «راهو» از لرستان در فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه پرداختند.

روزنامه ارمان : در جست‌وجوی فصل مشترک موسیقی ایرانی و فلامنکو

در نهمین شب جشنواره موسیقی فجر کنسرت مشترک «سهراب پورناظری» و «آنتونیو ری» در برج میلاد تهران برگزار شد. به گزارش فارس، کنسرت تلفیقی موسیقی ایرانی و فلامنکو اسپانیا با هنرمندی سهراب پورناظری و آنتونیو ری در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر، شامگاه پنجشنبه بیست و نهم بهمن در سالن همایش‌های برج میلادبرگزار شد. در ابتدای این اجرا «سهراب پورناظری» به همراه اعضای گروهش روی صحنه حاضر شد و پس از خوش‌آمدگویی به حاضران در سالن گفت: «خوشحالم که این فرصت دست داد تا در خدمت شما باشیم و موسیقی بنوازیم. به نظر می‌رسد امسال فستیوال موسیقی فجر پربارتر است و اتفاقات شگفت‌انگیزی هم در آن افتاده است. قرار بود در این جشنواره من با استاد گاسپاریان به اجرای برنامه بپردازم اما متاسفانه ایشان بیمار شدند. من یک رویای قدیمی داشتم که بر اساس آن می‌خواستم با یک هنرمند موسیقی فلامنکو کنسرتی برگزار کنم و خوشبختانه اکنون این رویا به واقعیت تبدیل شده است.» وی ادامه داد: «خوشحالم که شما شنونده‌های خوبی هستید. وقتی برای یک کنسرت بی‌کلام این جمعیت به سالن آمده‌اند و اگر جشنواره موسیقی فجر در این دوره هیجان انگیز شده، به‌خاطر حضور شماست.» در ادامه آهنگساز فیلم آرایش غلیظ به همراه اعضای گروهش همایون نصیری (سازهای کوبه‌ای)، مهیار طریحی (سنتور و سنتور باس)، آرین کشیشی (گیتار باس)، سپند دادبه (عود)، و آرش مقدم (درام) بخش اول کنسرت را اجرا کردند. در ابتدا «سهراب» ملودی آرامی با تنبور نواخت و در ادامه آرام آرام ریتم کار تندتر شد و «سهراب پورناظری» بر روی شعر «خوش خرامان می‌روی…» مولانا آواز خواند. او در ادامه به مانند همیشه با ارائه تک‌نوازی‌های صرفا سریع خواست تا تکنیک‌هایش در نوازندگی این ساز را به رخ تماشاگران بکشد. در ادامه پورناظری به همراه گروه تصنیفی با ریتم پنج هشتم و با شعری از مولانا خواند. در ادامه هم موسیقی‌سازی به همراه گروه پایان‌بخش‌ این قسمت بود. بعد از آن نوبت به اجرای موسیقی فلامنکو رسید. «آنتونیو ری» سه قطعه را با تک‌نوازی گیتار نواخت تا بخش اول کنسرت به پایان برسد. در قسمت بعدی این اجرا نوبت به همراهی موسیقی ایرانی و فلامنکو رسید. در ابتدا «آنتونیو ری» به نوازندگی مشغول شد و در میان راه سهراب پورناظری با آرشه‌های کمانچه‌اش با او همراهی می‌کرد. در ادامه رفته رفته جمله بندی‌ها کوتاه و کوتاه‌تر شد و در همین فضا شعری از حافظ هم توسط گروه خوانده شد. این بخش پایانی گفت وگویی بود که حالا پورناظری با تنبور و ری با گیتار ایجاد کرده بودند. در پایان اجرا همه نوازندگان در مقابل مردم تعظیم کردند. پورناظری که دو شاخه گل از مخاطبان گرفته یکی از گل‌ها را به آنتونیو ری داد و دیگری را به پدرش – کیخسرو پورناظری- در میان تشویق‌ها نوازندگان صحنه را ترک کردند. با ادامه یافتن تشویق‌ها این‌بار تنها پورناظری و ری وارد صحنه شدند و با تعظیم در مقابل دیدگان مخاطبان شب موسیقایی سهراب پورناظری و آنتونیو ری به پایان رسید. علی مرادخانی- معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی – و همچنین فرهاد اصلانی و گلاب آدینه در این کنسرت حضور داشتند.

روزنامه جام جم : انتقاد مانی رهنما از کیفیت پایین موسیقی پاپ

سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر امروز به پایان می‌رسد. مانی رهنما که مسئولیت داوری بخش پاپ این جشنواره را بر عهده داشت، درباره کیفیت این آثار به باشگاه خبرنگاران جوان گفته است: متأسفانه به تعداد انگشتان دست‌ کار خوب پیدا می‌شد. البته در بین این ۵۰ اثر، آلبوم‌های خوبی هم بود که تلاش زیادی روی آنها انجام شده بود. به طور تقریبی من و دوستانم در هفت، هشت جلسه چهار، پنج ساعته حدود ۱۵۰۰ قطعه را گوش کردیم؛ اما واقعا به آن صورتی‌که توقع داشتیم، قطعه و آلبوم خوبی وجود نداشت.

روزنامه مردم سالاری : در آخرین روزهای پایانی جشنواره موسیقی فجر :از حضور وزیر ارشاد خبری نیست

جشنواره موسیقی فجر در حالی به روزهای پایانی برگزاری خود نزدیک می‌شود که نه از حضور وزیر ارشاد در اجراها خبری هست و نه مدیران خارجی فستیوال‌ها به طور رسمی‌با اهالی رسانه دیدار کرده‌اند.

به گزارش مهر، سی‌و‌یکمین جشنواره موسیقی فجر در حالی به روزهای پایانی برگزاری خود نزدیک می‌شود که نه از حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی‌در اجراهای جشنواره خبری هست و نه مدیران خارجی فستیوال‌ها که از سوی ستاد جشنواره به ایران دعوت شده‌اند و به طور رسمی‌با اهالی رسانه دیدار کرده‌اند.

یکی از نکات جالب توجه سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر صادر نشدن پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی‌به جشنواره است، این در حالی است که علی جنتی در بهمن ماه سال جاری به صورت جداگانه برای جشنواره‌های تئاتر و فیلم فجر پیام‌هایی را صادر کرده بود.

البته حضور پیدا نکردن وزیر تا پایان شب نهم برگزاری جشنواره نیز از نکات قابل تامل جشنواره امسال است که اهالی رسانه و هنرمندان امیدوارند طی روزهای باقیمانده شاهد حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی‌به عنوان عالی ترین مرجع اداری و اجرای سیاست‌های دولت یازدهم در عرصه فرهنگی باشند. البته ۲۵ بهمن ماه سال گذشته علی جنتی همراه با تعدادی از اعضای کابینه در یک اجرای ویژه برای مدیران دولتی، هنرمندان و اهالی رسانه به تماشای آثار منتخب جشنواره سی ام موسیقی فجر در تالار وحدت نشست اما در این دوره و تا لحظه انتشار این خبر نه خبری از حضور وزیر ارشاد در اجراهای جشنواره در رسانه‌ها مخابره شد و نه پیامی‌از سوی وی برای جشنواره سی‌و‌یکم فجر منتشر شده است.

شاید این موضوع نشات گرفته از پرکاری‌ها و مشغله‌های اجرایی وزیر ارشاد دولت یازدهم باشد اما باید به این نکته نیز توجه داشت که عدم حضور یک مرجع عالی رسمی ‌دولت در رویداد ملی چون جشنواره موسیقی فجر که تاکنون شاهد حضور سخنگوی دولت و وزیر راه‌و‌شهرسازی بوده موجب ایجاد ابهامات و سوالاتی می‌شود که به هر ترتیب به صلاح موسیقی نیست.

از نکات حاشیه‌ای سی‌و‌یکمین جشنواره موسیقی فجر برگزار نشدن نشست رسانه‌ای برخی از مدیران فستیوال‌های موسیقی دنیاست که تا به امروز این اتفاق نه تنها از سوی ستاد برگزاری جشنواره برنامه ریزی نشده بلکه در اجرای ویژه که تعدادی از هنرمندان منتخب برای این مدیران به محض ورود به تهران در موزه موسیقی داشتند نیز از اهالی رسانه دعوتی به عمل نیامده است. البته قرار است گزارشی از سوی روابط عمومی‌جشنواره پیرامون این اجرای ویژه به رسانه‌ها ارسال شود.

روزنامه اعتماد : قطعه گم‌شده موتسارت پس از ۲۰۰ سال اجرا شد

قطعه‌ای از موسیقی ولفگانگ آمادئوس موتسارت که برای بیش از ۲۰۰ سال گم شده بود، برای نخستین بار پس از کشف، در پراگ پایتخت جمهوری چک اجرا شد. به نقل از بی‌بی سی، این قطعه توسط موتسارت و آنتونیو سالیری که معمولا از او به عنوان رقیب موتسارت یاد می‌شود، نوشته شده بود. یک آهنگساز ناشناس به نام کورنتی نیز در نگارش این قطعه دست داشته است. این کانتاتا (قطعه موسیقی آوازی یک یا چندنفره با همراهی سازهای موسیقی) چهار دقیقه است و در نوامبر ۲۰۱۵ در موزه موسیقی جمهوری چک پیدا شد و روز سه‌شنبه با ساز هارپسیکورد برای مخاطبان اجرا شد. سارکا سوکالووا، سخنگوی این موزه گفته است که این قطعه موسیقی کار واقعا ارزشمندی است. این قطعه موسیقی در سال ۱۷۸۵ نوشته شده و توسط این موزه در اواسط قرن بیستم خریداری شده بود اما آهنگسازانش اخیرا کشف شدند. ولفگانگ آمادئوس موتسارت را بیشتر دوستداران موسیقی یکی از بزرگ‌ترین آهنگسازان تاریخ بشر می‌دانند. رقیب اصلی موتسارت آنتونیو سالیری بود که گفته می‌شد از روی حسادت او را مسموم کرد. البته تاریخدانان مدت‌هاست که چنین فرضی را رد کرده‌اند. موتسارت آهنگساز اتریشی، از نوابغ مسلم و موسیقیدان بزرگ کلاسیک بود. اودر زندگی کوتاه خود بیش از ششصد قطعه موسیقی برای اپرا، سمفونی، کنسرتو، مجلسی، سونات، سرناد و گروه کر آفرید. موتسارت در سومین سال از زندگی‌اش شروع به آهنگسازی کرد و در پنج سالگی لقب کودک نابغه به او داده شد و همه‌جای اروپا شهرت بسیاری یافت. در هفت سالگی نخستین سمفونی و در دوازده سالگی نخستین اپرای کامل خود را نوشت.

روزنامه سایه : احسان خواجه امیری :این‌جا پر از خبرنگار است، می‌ترسم

احسان خواجه امیری در حالی در سی و یکمین جشنواره‌ی موسیقی فجر روی صحنه رفت که در ابتدای اجرایش گفت: قصد نداشتم امسال کنسرت برگزار کنم اما اجرا در جشنواره برایم یک جور توفیق اجباری شد. «خواجه امیری» با قطعه‌ی «پاییز» که از آثار آخرین آلبوم اوست، آغاز شد. سپس رو به هوادارانش گفت که قصد دارد قطعه «نابرده رنج» را اجرا کند. او این قطعه را حس و حال همه دانست و از همه حاضران درخواست کرد که این اثر را به همراه او بخوانند. در ادامه کنسرت، هواداران درخواست از اثر ماندگار «سلام آخر» بود. خواجه امیری در پاسخ به این درخواست، گفت که قطعه سلام آخر خیلی غمگین است و ترجیح می دهد که در این کنسرت بیشتر آثار شاد را بخواند. در نهایت موسیقی قطعه «دارم میام پیشت» از آلبوم یه خاطره از فردا توسط گروه خواجه امیری نواخته شد. خواجه امیری در لابلای صحبت‌هایش در مورد سطح کیفی جشنواره امسال نیز گفت: جشنواره امسال با ادوار گذشته تفاوت‌هایی دارد و بهتر شده است. گویا بنا گذاشته‌اند که بیشتر به مردم خوش بگذرد. هر مسئولی را که جشنواره را بنابر خوشحالی مردم بگذارد، خدا خیرش بدهد. به همه، به‌خصوص دفتر موسیقی خسته نباشید می‌گویم و از آقای جلیل‌پور، مدیریت آوای هنر تشکر می‌کنم. همچنین، هر یک از این نوازندگان حدود چند ثانیه با ساز تخصصی خود می‌نواختند و سپس این فرصت به نوازنده بعدی داده می‌شد. با پایان یافتن این تکنوازی‌ها، خواجه امیری دو مهمان بازیگر خود، محسن قاضی مرادی و همسرش، مهوش صبرکن را به حاضرین معرفی کرد تا با هواداران خواجه امیری به استقبال شنیدن آلبومی یه خاطره فردا، بروند. مدتی بعد در میان اصرار مردم، اثر جاودانه «پرنده» اجرا شد که نسخه اصلی آن را «ایرج» – حسین خواجه امیری- خوانده است. البته هواداران خواجه امیری قطعه «آزاد آزادم» را هم از خواننده محبوب‌شان درخواست کردند که او این درخواست را رد کرد. او در این‌باره گفت:«شعر این آهنگ را یادم نیست. اینجا پر از خبرنگار است، حقیقتا می‌ترسم!»

روزنامه شهروند : سهراب پورناظری و آنتونیو ری در برج میلاد به روی صحنه رفتند ، رقص نت‌های زینتی

کنسرت موسیقی سهراب پورناظری و آنتونیو ری در برج میلاد، یکی از خاطره‌انگیزترین شب‌های جشنواره موسیقی فجر را رقم زد.

حالا نوبت همراهی آنتونیو ری و سهراب پورناظری رسیده بود. پیش از آغاز این بخش سهراب پورناظری روی صحنه حاضر شد و پس از خوشامدگویی به حاضران در سالن گفت: خوشحالم که این فرصت دست داد تا در خدمت شما باشیم و موسیقی بنوازیم. به نظر می‌رسد امسال برخلاف سال‌های گذشته فستیوال موسیقی فجر پربارتر و اتفاقات شگفت‌انگیزی هم در آن افتاده است. قرار بود در این جشنواره من با استادم آقای گاسپاریان به اجرای برنامه بپردازم اما متاسفانه ایشان بیمار شدند. من یک رویای قدیمی داشتم که براساس آن می‌خواستم با یک هنرمند موسیقی فلامنکو کنسرتی برگزار کنم. خوشبختانه آمدن آقای ری به ایران و دیدن چیره‌دستی و پختگی ساز ایشان این رویا را به واقعیت مبدل کرد. با این وجود ما تنها یک جلسه با هم تمرین داشتیم البته برخی از اعضای گروه هستند که ٢ یا ٣ جلسه با هم تمرین کرده‌اند. او در ادامه گفت: خوشحالم که شما شنونده‌های خوبی هستید. وقتی برای چنین کنسرت بی‌کلامی این جمعیت به سالن آمده‌اند، یعنی امشب شنونده‌های خوبی داریم. اگر جشنواره موسیقی فجر در این دوره هیجان‌انگیز شده، به خاطر حضور شماست. در ادامه همایون نصیری (تبلا) مهیار طریحی (سنتور و سنتور باس)، آرین کشیشی (گیتار باس)، سپند دادبه(عود) و آرش مقدم (درام) هم به روی صحنه آمدند تا بخش اول اجرای پورناظری و ری با اجرای موسیقی ایرانی آغاز شود. در ابتدا ملودی آرامی نواخته شد و در ادامه آرام‌آرام ریتم کار تندتر شد و سهراب پورناظری هم روی شعر «خش خرامان می‌روی…» حضرت مولانا نرمد آوازی خواند و تحریرهایی به فرم آزاد که بیشتر در موسیقی کردی مرسوم است را ارایه داد.در بخش‌هایی هم پورناظری با ارایه تک‌نوازی‌های سریع توانایی و تکنیک خود را نشان می‌داد. به نظر می‌رسید مخاطبان حاضر در سالن شگفت‌زده شده‌اند. آخر بسیاری از آنها انتظار نداشتند ساز ایرانی تا این حد بتواند درکنار گروهی که بیشترشان سازهای غیرایرانی هستند، موفق عمل کند و درست سر جای خودش قرار بگیرد.با به پایان رسیدن این بخش نوبت به اجرای موسیقی فلامنکو رسید. آنتونیو ری در این بخش سه قطعه از اجرای پنجشنبه شب خود در تالار وحدت را دوباره اجرا کرد تا مخاطبانی که موفق نشده بودند، آن اجرا را ببینند و در این‌جا بخشی از آن برنامه را بشنوند. درپایان این بخش نوبت به همراهی موسیقی ایرانی و فلامنکو رسید. در آغاز این بخش سهراب پورناظری که کمانچه و تنبورش را در دست داشت، کار خود را با کمانچه آغاز کرد. در ابتدا آنتونیو ری به نوازندگی مشغول شد و در میان راه سهراب پورناظری با آرشه‌های یوزناک کمانچه‌اش جواب او را می‌داد. این دو هنرمند که لباس سفید بر تن داشتند، در این فضا درحال حرکت بودند. در ابتدا به نظر می‌رسید به هیچ‌وجه نمی‌توان همنشینی میان گیتار و کمانچه ارتباطی ایجاد کرد اما این قضاوت در انتها برداشتی غلط بود.

آغاز فصل گفت وگو

رد و بدل‌کردن سوال و جواب میان گیتار و کمانچه ادامه پیدا کرد و هریک از سازهای دیگر هم به نوبه خود وارد شدند. در این بخش از اجرا لحن اجرای آنتونیو با شب گذشته اش تفاوت بسیار کرد و در مسیر ارایه موسیقی جیپسی گام برداشت. از جایی به بعد همنوایی گیتار و کمانچه شنیدنی شد که البته در این بخش‌ها صدای کمانچه چیرگی داشت. در این بخش لحن کمانچه پورناظری رنگ و بوی موسیقی ترکی و عربی به خود گرفته بود. پس از اتمام این قطعه گیتار از فضای محزون ابتدای اجرا به یک فضای شاد رسیده بود و موسیقی ایرانی و غربی در این اتفاق سهیم شده بودند. در جای‌جای این اجرا لبخندها و نگاه‌های سراسر شوق ری به گروه حکایت از رضایت از یک گفت‌وگوی موسیقایی داشت. درهمین فضا شعری از حافظ هم توسط گروه خوانده شد. این بخش پایانی گفت‌وگویی بود که حالا پورناظری با تنبور و ری با گیتار سامانش می‌دادند. پاسکاری‌ها ادامه پیدا می‌کرد و ارتباط چشمی آنتونیو و سهراب، گیتار و تنبور را به‌ عنوان سنبلی از شرق و غرب درکنار هم قرار داده بود. این گفت‌وگوی شورانگیز مخاطبان حاضر در سالن را که بخشی از آنها در بخش دوم (اجرای موسیقی فلامنکو) ساکت شده بودند، شگفت‌زده کرد. قسمت سوم درواقع اوج گفت‌وگوی آغاز شده بود. ری و پورناظری به قدری تند می‌نواختند که هوش از سر مخاطبان ربوده شده بود. ضرباهنگ تند و شاد بخش سوم خستگی را از تن‌ها برده بود. این زمزمه ازسوی برخی از مخاطبان به گوش می‌رسید که: ‌ای کاش امشب تمام نشود!

درپایان اجرای همه نوازندگان درمقابل مردم تعظیم کردند. پورناظری که دو شاخه گل از مخاطبان گرفته، یکی از گل‌ها را به آنتونیو ری داد و دیگری را به شوالیه آواز ایران شهرام ناظری. درمیان تشویق‌ها نوازندگان صحنه را ترک کردند. با ادامه یافتن تشویق‌ها این‌بار تنها پورناظری و ری وارد صحنه شدند و با تعظیم درمقابل دیدگان مخاطبان شب موسیقایی سهراب پورناظری و آنتونیو ری به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید :

نام

پست الکترونیک

وب سایت

XHTML: شما می توانید از این برچسب های HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*

نظر سنجی

با برگزاری کنسرت‌های متعدد خواننده‌های پاپ بدون انتشار آلبوم جدید موافقید؟

Loading ... Loading ...